שילוב נכון בין אכילה לכושר

שילוב נכון בין אכילה לכושר

אנשים רבים הולכים להתאמן בשיטות שונות לא רק כדי לשמור על כושר אלא בעיקר לשמור על משקל תקין ולהפחית משקל עודף. זה ברור למה זה חיוני וזאת אכן מטרה מבורכת שמשפרת את מצבנו בכל תחום בחיים כאשר אנחנו שומרים על משקל נכון לנו – לבריאות, לפעילות ביום יום, לדימוי העצמי ולמראה שלנו. המתאמנים ברצינות שמקבלים גם הדרכה נכונה יודעים שכדי להפחית משקל וכדי לשמור על הישגי האימון ואף לחזק אותם חייבים לאכול ולשמור על שילוב נכון בין אכילה לבין כושר גופני. לא נכון שאסור לאכול, אגב, וזהו מיתוס שחייבים להפריך משום שהנזק שלו לבריאות עצום ונפרט בהמשך.

למידע על חדר כושר בכפר סבא והסביבה

מדוע חשוב לאכול כדי לשמור על כושר?

  • אספקת אנרגיה מידית לביצוע תרגול אירובי ואנאירובי – ללא אנרגיה כזאת הגוף נכנס למצוקה ואינו מנצל נכון את האנרגיה כדי לבצע את הפעילות הגופנית. זה נוסף על העבודה שתרגישו חולשה ולא תוכלו לעבוד, פשוטו כמשמעו. בלי פחמימות נכונות במידה ראויה הגוף לא יוכל לעשות את האימון ורק יזיק לעצמו.
  • תזונה נכונה שמשלבת בין פחמימות וחלבונים ביחס הנכון בונה את מאסת השריר שלנו ששורפת שומן במנוחה, וזוהי הדרך הנכונה לשרוף שומנים. פעילות אירובית לעולם לא תשרוף שומן בהיקף ששורף הגוף השרירי ביממה של פעילות.
  • חסכים תזונתיים של חלבונים ואבות המזון ומינרלים תפרק את הגוף ותחליש אותו. לכל פעולה שלנו אנחנו זקוקים לחילוף חומרים נכון כדי להוביל לתאים את כל אבות המזון. הימנעות מהם תגרום לגוף מצב של תת זונה ולא תעודד אותו לרזות אלא פשוט לפרק את עצמו. בשילוב עם עומס האימונים התוצאה לא תהיה טובה.

למידע על מאמן כושר אישי בכפר סבא והסביבה

למה חשוב לבנות תכנית מזון?

משטר התזונה שלכם חייב לכלול את כל המרכיבים הנכונים, כולל שומנים בריאים, כדי שהגוף שמפרק שומנים יבנה שרירים וימשיך לפעול בצורה בריאה. נכון שצריך לשמור על ערך קלורי נכון כדי לא להפסיד את אפקט ההרזיה ולקלקל אותו, אבל אין סיבה להפריז גם לכיוון השני. כל תזונה נכונה שמשולבת עם האימונים תומכת בהם ומצליחה להוציא מהם את מרב התועלת לגוף ולבריאות שלכם.