אילו תוספי תזונה אפשר לשלב עם אימון גופני?

אילו תוספי תזונה אפשר לשלב עם אימון גופני?

מחקרים מראים כי שילוב של תוספי תזונה לצד ביצוע פעילות גופנית מכל סוג שהוא והקפדה על תפריט תזונה מאוזן המכיל את כל אבות המזון, כמות מספקת של פחמימות וחלבונים מסייעת לשמור על גוף בריא, מונעת פציעות ספורט, עוזרת בספיגת הרכיבים התזונתיים השונים ותורמת לחיזוק המערכת החיסונית.

בזמן פעילות גופנית הגוף נמצא תחת סטרס ולכן תוסף תזונה המתאים לסוג הפעילות שלנו, למטרת שהצבנו לעצמנו תוך התייחסות לנתונים הפיזיולוגיים והבריאותיים שלנו בהחלט יכול לעזור, לשפר את ההישגים שלנו ואף לתמוך בתהליכי ההתאוששות של הגוף.

אומגה 3

אומגה 3 היא חומצת שומן אשר נמצאת בעיקר בדגים, צמח המרווה ושמנים ממקור צמחי. ספורטאים אשר צורכים תוסף אומגה 3 לא רק מצליחים לשפר את הביצועים הספורטיביים שלהם, אלא גם מאפשרים לגוף לעשות שימוש במאגרי השומן, לשרוף יותר שומן ואף מעודדים תהליך בנייה של מסת שריר. אומגה 3 מייעלת את תהליך חדירת הגלוקוז לתוך התאים שלנו, מסייעת בשיפור רמות השומנים והכולסטרול בדם ואף מייעלת תהליכי חשיבה ומשפרת את הזיכרון.

מחפשים חדר כושר ברעננה? >>

קריאטין

קריאטין נחשב לאחד התוספים הפופולאריים לצריכה בעיקר עבור מפתחי גוף ומרימי משקולות. מדובר בחומר הנאגר באופן טבעי בשרירים שלנו והוא זה שנותן להם את הדלק ואת האנרגיה לפעול. זו בעצם תרכובת המורכבת מחומצות אמינו ותוספת שלו הוכחה כמסייעת בשיפור הביצועים, תומכת בתהליך ההתאוששות של הגוף, מייעלת את תהליך בניית מסת השריר הרזה ומשפרת תהליכים אנרגתיים, מה שלמעשה בזמן האימון נותן לנו את האפשרות למקסם את היכולות הפיזיות שלנו בכל פעם מחדש.

למידע על מאמן כושר אישי ברעננה

כורכום

כורכום נחשב לתוסף מוכר אותו לא רק ספורטאים צורכים אלא אנשים מכל קצוות האוכלוסייה. החומר הפעיל נקרא כורכומין והוא נחשב לנוגד חמצון עוצמתי במיוחד. נטילת כורכום או מה שמכונה כורכומין לא רק מסייעת להאט תהליכים חמצוניים בגוף על ידי נטרול תנועת הרדיקלים החופשיים שמתרחשת בזמן אימון, אלא גם הוכחה כמסייעת במניעה וטיפול בדלקות מכל הסוגים ולכן ספורטאים הנוטלים תוסף כורכום סובלים פחות מפציעות ספורט ואף שומרים על מערכת חיסונית חזקה ומאוזנת.